księgowość internetowa

Wybór programu do wystawiania faktur. Mały test!

Jak każdy nowy biznesmen stanąłem przed wyborem programu do wystawiania faktur, oczywiście nic dziwnego w tym nie ma. Problem był to dla mnie niestety bardzo duży. Nie miałem wcześniej zupełnie do czynienia z tego typu programami i  bałem się że mnie to przerośnie. Nic, zakasałem rękawy, faktura vat sama się niestety nie wystawi. Pierwszym programem który chciałem przetestować, była „GFAKTURA”. Łatwy w obsłudze, bardzo intuicyjny. Dodatkowo był on darmowy więc to kolejny duży plus. Na samym początku naszej działalności jest tyle wydatków, że bardzo ciężko o dodatkowe fundusze, które możemy przeznaczyć na zakup specjalistycznego programu do tego typu działań. Byłem z niego przez długi czas bardzo zadowolony, spełniał wszelkie moje zapotrzebowania. Jednak to musiało się skończyć, nic co dobre nie trwa wiecznie. Zaczęło brakować funkcji, największym kłopotem był jednak brak wsparcia twórców a co za tym idzie żadnych aktualizacji oprogramowania. Zaczął się on wysypywać, tworzył niepełne faktury. Nie mogłem tego zaakceptować, kosztowało mnie to zbyt wiele nerwów oraz straconego czasu. Wyruszyłem na kolejne poszukiwania, udało mi się w tym czasie trochę zaoszczędzić i znalazłem program ze strony http://ksiegowosc24.pl/ , okazało się, że kontakt był bardzo sprawny oraz sam program spisuje się jak do tej pory rewelacyjnie. W dłuższej perspektywie będzie można jednak wydać jednoznaczną opinie, ponieważ dopiero po częstości oraz jakości aktualizacji będzie można go jednoznacznie ocenić. Postaram się w kolejnych wpisach o tym opowiedzieć.